måndag, juni 30, 2008

Kryptonit

There are things that we cannot learn at school
That do not grow on threes
And which money cannot buy
It is the art of seeing the world through your heart.

Dessa ord fick bli inledningen till dagens inlägg, då de på nåt märkunderligt vis stämde så bra in. Det kryper i hela mig när jag tänker på hur många trångsynta människor som vandrar på denna jord. See the world through your heart borde tammetusan vara lag. Sådetså.
Dock är jag lyckligt lottad som till stor del är omgiven av en hel hög med godhjärtade, underbara varelser. Dessa personer är min underbara familj, min Niklas samt "tjejerna" och Bullen. Kan nog inte tillräckligt visa eller förklara hur nära mitt hjärta dom ligger.
I skrivande stund har jag nog fått en släng av små hjärtan i skallen, vilket gör att jag ser hela världen i rosa och mjukt. Haha. Verkligen underbart.. Kanske jag borde lägga av innan det hela spårar ur.

Kortfattat; Idag är en bra dag. Så gott som alla nära & kära (tjejerna) börjar så småningom leta sig in till stan för att bosätta sig här. (Kanske det är det som är orsaken till mina rosa-skimrande meningar? Mycket möjligt.) Skitroligt! Blir så många fler kvällar fyllda med struntprat, chillchilla och vin framöver. :)

Nöjd och glad ska jag nu skutta till sängen och borra in mig bland alla nytvättade hjärtformade kuddar. Krr. ^^

Inga kommentarer: