söndag, juni 15, 2008

I did it!

Med lite vemod bestämde jag mig för att push the limit och bege mig ut på den länkrunda jag tidigare sprang här i Böle, medan konditionen var som bäst. Och - jag orkade! Fy fan vad härligt. Har varit lite ängslig och trott att kondisen farit åt pipsvängen nu när jag inte varit ute och motionerat så värst mycket på sistone, men tji fick jag. Oooh, back on track! Haha.

I samband med att Katten och Matti kom upp på kaffe idag så satt vi och planerade för midsommaren. Jag tycker verkligen om att planera, dividera och fastställa. Vi kommer att befinna oss i långåminne på midsommarafton, där det ska ordnas med långbord, bra musik, sällskapsspel, bastu och även möjlighet till att bada i en stor, uppblåsbar pool som vi ska köpa. Funderade också på att ordna en sommarolympiad, blev så pigg på det efter förlovningsfesten. I första hand ska vi pyssla ihop små inbjudningskort att skicka ut åt gästerna. Mysigt värre. :)

Annars kunde jag spricka av glädje vilken sekund som helst, är totalt till freds med allting i mitt liv nu. Såhär lyckliga borde alla få vara!

Inga kommentarer: