torsdag, juni 19, 2008

Amor vincit omnia ♥

1. Jag har insett att min senaste kyss var den sista fram tills vilken minut som helst då Niklas kommer hem igen.

2. Jag lyssnar på winampen i bakgrunden.

3. Jag pratar med NIKLAS :D

4. Jag älskar/tycker om min familj, de bästa vännerna (i synnerhet Sören) och Niklas.

5. Min bästa vän/vänner är sötknasiga

6. Min första riktiga kyss fick jag av min då första ”riktiga” pojkvän då jag var 13 år.

7. Jag avskyr när folk frågar varför jag plötsligt blev så smal.

8. Kärlek är
större än någonting annat.

9. Någonstans, tänker någon på hur skönt det vore att gå och lägga sig.

10. Jag kommer alltid att älska dom

11. Jag är hemligt förälskad i Katten ^^

12. Sist jag grät var ett tag sedan. Minns inte ens när eller varför.

13. Min mobiltelefon är
aningen konstig, MEN rosa och vit.

14. När jag vaknar på morgonen
vill jag helst ha Niklas vid min sida.

15. Innan jag går och lägger mig
läser jag ofta lite grann.

16. Just nu tänker jag på
hur bra midsommaren kommer att bli.

Inga kommentarer: