torsdag, juni 05, 2008

Det är torsdag,

Och solen fortsätter att skämma bort mig med sin värme. Jag älskar det! Gjorde ett avbrott under arbetsdagen och for med Jessica och kollade på en lägenhet jag spanat in åt henne, och herregud så fin den var! Alldeles nyrenoverad, ljus och lagom stor. En visning brukar normalt ta runt 5-10 minuter, men disponenten skulle vidare så vi stannade kvar i 45 minuter. Haha. Håller verkligen tummarna för att Jessica får den så att jag som planerat kan bo där lite nu som då ^^ Hyresvärden skulle ringa under dagen, senast imorgon. Oh höga makter, låt det gå vägen :D

- Telefonsamtal -
Åh, jag ska vara hundvakt åt lilla Robin tills han ska till veterinären! Fan vad roligt. Återkommer :)

- Senare -
Katten och Matti lämnade lilla Robin åt mig medans dom for och pantade flaskor. Rätt som det var lyfte R på benet och tänkte kissa i mitt kök. Haha! Busig. Blev hastig avfärd ut på promenad så han skulle få uträtta sina behov där dom ska göras - utomhus. Träffade en gammal
man med en pudel, roligt hur lätt ett samtal inleds mellan personer som är ute med sina hundar.
Viki kom förbi innan hon skulle till bilskolan, och naturligtvis blev hon också förtjust i R (vem skulle inte bli det?)

Nu ska jag röra ihop Findus wok, därefter sätter jag a
v mot Böle för att se på en biltvättsdemonstration. Tyckte det var roligt att tvätta bilen sist, fast då gjorde jag ju på mitt vis. Får se nu om det var totalt åt pipsvängen när jag får se hur det egentligen ska bli gjort.



Inga kommentarer: