onsdag, juni 04, 2008

Tummen upp!

Vad vet jag idag? Jag och Alexandra stoppade verkligen filtret åt sidan idag (det som filtrerar ens tankar innan dom kommer ut ur munnen) vilket visade sig vara en bra sak då vi slängde ut idé efter idé på en hurudan blogg vi kunde skapa tillsammans. Vad vet man, snart kanske vi skrider till verket och då blir det grejjer kan jag lova. ^^
Sören och Micke var ena riktiga charmtroll idag när dom hälsade på mig, med sig hade dom ett paket gräddglass med jordgubbssås - det gjorde susen i denna hetta. Underbart att sommaren har tagit plats och värmer upp vårt lilla Vasa. :)
På sistone har jag haft hemskt svårt att få tid över till träning, så idag tog jag cykeln till Böle och joggade runt där lite grann. Förstår inte att den tanken inte slagit mig tidigare, hädanefter kommer jag att fortsätta cykla dit några gånger i veckan och dra ut på länk. Känns som om många, dumma tankar trillar av en i farten när man springer - en helt otrolig känsla när lyckohormonerna rusar i kroppen. Endorfiner är onekligen en skitbra del av alla kroppsfunktioner! Haha.

Härnäst blir det en kopp kamomillte och sen ska jag fortsätta läsa Gamla tanter lägger inte ägg. Rutinerat liv man har märkte jag nyss :o Kanske lika bra det. Svammelsvammel godnatt.

Inga kommentarer: