torsdag, juni 26, 2008

Awesome.

Nu börjar också denhär veckan lida mot sitt slut. Otroligt! Börjar man bli gammal när man tycker att tiden går så jäkla fort? Å andra sidan är det inte mig emot att det är helg imorgon, eftersom att Niklas kommer hem då.

Min mage trilskas och är dum. Vet inte om jag stoppat i mig lite fel mat de senaste dagarna eller vad det är, iallafall så har en liten tjockisbula lagt sig på magen sedan måndag. Snacka om surt. Bort ska den, jag vill ha tillbaka min plattismage, tack - och hejdå bulan.

Idag fick jag beskedet om att mina studentfoton var klara, vilket var en överraskning eftersom att dom hade sagt att det skulle ta upp emot en månad innan jag kunde hämta dom. Skitbra. Så jag cyklade till Airaksinen och hämtade dom, och i samma veva begav jag mig till Böle där mamma bjöd på middag. Underbart! Största delen av min kväll har alltså gått och till att kludda ner mitt namn på alla de tack-kort som skall skickas ut till de som uppvaktade mig på dimissionsdagen. Jag hoppas verkligen att jag inte glömt nån, men det tror jag inte.

Idag har jag bestämt mig för att komma i säng tidigt, dvs innan midnatt åtminstone. För att detta skall lyckas är jag illa tvungen att kila iväg nu och sätta igång med att diska, borsta tänderna och övriga saker som skall göras innan läggdags.

Bullen, I wish u only the best. Nu börjar vi på ny kula (Fan att ordet kula måste komma upp igen hahahaha)

Inga kommentarer: