söndag, juni 01, 2008

Piuh.

Studentfirandet och allt vad det innebär har kommit och gått, känns bra att kunna sitta ner och pusta ut nu. Tusen varmaste tack till alla de som uppvaktade mig på den stora dagen med blommor och presenter! Och särskilt tack till min familj som ställde upp på alla tänkbara sätt. Viki borde ha medalj för att hon klarade av att servera skumpa åt gästerna, och inte enbart åt sig själv. Haha. Tillbringade hela helgen hemma hos mamma och pappa, och en lustig tanke slog mig - varför i allsin dar flyttade jag någonsin hemifrån? Visst, nångång är man helt enkelt tvungen att lämna boet (läs: senast vid 20 så man inte blir en ny Stig-H) men såhär i efterhand skulle jag gärna ha bott hemma ett tag till. Lyxigt med matklockan som ringer när det är matdags, och kläder som verkar tvätta sig själv. Nå. Att flytta hem vore att ta ett steg tillbaka så jag får väl infinna mig i att jag antagligen inte blir Böle-bo igen. ^^

Det regnade pyttegrann idag när jag cyklade hem, luften var dock varm och syrenerna doftade lite extra i det fuktiga vädret - och det go' vänner är verkligen sommar i doftform. :) Bigtime!

Nu ska jag röja undan alla tomma lådor som har lämnat att ligga utspridda efter att jag packade upp studentpresenterna, annars har jag glömt dem tills imorgon och faller mig fördärvad när jag är sömndrucken på morgonkvisten. Miumiu hej!

Inga kommentarer: