måndag, juni 09, 2008

Upptagen, varattu, busy

Ja, orsaken till denna dåliga uppdatering är helt enkelt att jag varit för upptagen de senaste dagarna. För min egen del ska jag kort klotta ner lite om helgens spektakel, sånt som kan vara roligt att läsa och minnas om en tid. :) Fredag gick jag till herr Bankdirektör och sålde lite av mina aktier, i och med att det förmodligen kommer att gå mer pengar än väntat under sommaren, så då kan det vara skönt med lite extra utfyllnad i plånboken (på kontot). Mot kvällen var det hårförlängninsfixas samt bastu som stod på programmet. Lördag åkte jag och min älskade lillebror till café Arken i Replot, där vi även stötte på Sören :) Besökte morfar en sväng när vi en gång hade letat oss ut till dendär fina sommarön, världsnaturarvet. Kollade fotboll på kvällen, i gott sällskap. Sådär, det om det. Nu borde jag minnas.

Kändes bra att komma till jobbet idag och mötas av en väldigt, väldigt stor hög med domar som skulle ordnas enligt datum samt mappas och arkiveras. Skönt att ha mycket att göra, tiden går så mycket fortare då. Dock var Alexandra inte på plats idag så mp3:n fick agera sällskap åt mig. Efter jobbet blev jag bjuden på kaffe hemma hos Bullen, han hade storstädat och allt. Duktigt! Kvällen spenderade jag i Böle, jag och Viki gick ut på powerwalk med stavar och det är nog något av det trevligaste man kan göra. Gå och prata av sig lite grann. Mysigt.

Blev väldigt kort och konsist idag, men så är det när det börjar vara läggdags. Nattnatt.

Inga kommentarer: