lördag, februari 07, 2009

Saturday night fever

Jag har precis ätit en väldans sen middag, och ensam denna gång eftersom att Nicke är på köra. Kan inte tro att jag bodde ensam i nästan ett helt år innan Nicke flyttade in! Det är så fruktansvärt tyst ju. Bra mycket trevligare att vara två. :)

Tanken härnäst är att jag ska ta en runda genom duschen, och sen gå till Jessica dit en del vänner är påväg ikväll. Vi kommer att ta varsit glas vin, prata nonsens och sedan söka oss till Crystal Lounge. Har inte hunnit besöka det stället sedan de öppnade för nån vecka sen, men det sägs vara ett riktigt mysigt ställe att ta en drink på, i relativt lugn miljö också.

Vintertid är jag verkligen ingen hejare alls på att orka raka benen, men idag bestämde jag mig för att köpa ett paket vaxremsor för att bli bebis-len för ett tag. Om det inte var för att vaxet har en tendens att fastna kvar på benen skulle det locka att göra det oftare! Gör inte ont alls ju. Men jag funderar på att kolla möjligheterna att ta bort allt med laser på IhoHud inne i centrum. Hur skönt vore inte det? Aldrig mera vax eller rakning.

Aa juste, duschen var det!

Inga kommentarer: