tisdag, februari 24, 2009

Och då kommer känslan

.. Vårkänslorna har börjat smyga sig på nu! Jag frös inte ett dugg imorse när jag gick utanför dörren, och nu hör jag hur snön sakta smälter bort och droppar ner på fönsterbrädet och det är musik i mina öron! Haha

Det fina vädret till ära ska jag och Jessica ut på långpromenad senare idag följt av kaffe/kakao på Kaffehuset. Fler cafén borde ta efter dom och förlänga sina öppettider. Många gånger är det trevligt att kunna fika ute också efter 20:00 på kvällen.

Och som grädde på moset denna underbara dag kommer Nicke hem från H:fors senare ikväll, lagom till läggdags skulle jag tro. Tänkte ta och städa lägenheten och göra varma smörgåsar åt honom, det förtjänar han nog efter att ha haft ett pressat tidsschema nere i huvudstaden!

Back to business!

Inga kommentarer: