tisdag, februari 03, 2009

Det vankas läggdags

Det gör det. Men min te-kopp är fortfarande halvfull så jag sysselsätter mig med att fylla i en sånhär lista under tiden.

Klädsel: Leggins (ofc) gammelrosa bolero och vitt ribbat linne.
Låt: Nickelback - Far away.
Frisyr: Bakåtkammat i en hög hästsvans.
Humör: Aningen trött, men riktigt glad ändå.
Gjort: Vaknat, jobbat, ätit på nyrenoverade Amarillo, handlat städredskap, storstädat, umgåtts med Jessica och Johanna.
Planer/borde: Inga fler måsten idag. Eller, sova förståss då.
Läser: Bloggar, vbl:s websida
Dryck: Vatten, té och kaffe.
Mat: Till lunch åt jag tortillas, middagen bestod av tomatris med bönor och ananas-salsa. Mums
Bästa: Att jag inte haft lågt blodsocker på heeela dagen! :D
Sämsta: Inget att klaga på här icke.
Väder: Tidigare idag var det alldeles ljuvligt soligt väder! Synd att sitta på jobbet då. Det får nog förresten bli dagens sämsta.

Jaha, Nicke vill utamana mig i en rond Guitar Hero nu. En duell innan läggdags får det bli då. :)

Nightnight. <3

Inga kommentarer: