onsdag, februari 18, 2009

Någon som tar sitt jobb på allvar.

Igår kväll följde jag och Katten med som sällskap när Jessica skulle handla på minimani. Innan jag gick hemifrån ville Nicke att jag skulle handla hem något för att överraska honom! Sist fick jag väldigt mycket plus i kanten då jag handlade hem öl åt honom, så jag tänkte köra på ett säkert kort igen och plockade ner två Coronaflaskor i korgen. Framme vid kassan lastar jag upp dessa två flaskor, varvid jag ser på kassörskans ansiktsuttryck att hon är påväg att fråga ID av mig. Delvis rätt, men dessutom ber hon att få se också Jessicas och Kattens körkort! Haha. Flaskorna var två, vi var tre och vi fyller alla 20 detta år! Kunde inte annat än fnissa när jag betalade. Detta har inte hänt sig ens på Alko fastän vi stått flera vid kassan och någon handlat flera flaskor..

:DD

Inga kommentarer: