söndag, februari 22, 2009

Lonely but not alone.

En känsla från det förflutna låg över lägenheten tidigare imorse. Nicke åkte nämligen nyss iväg till Helsingfors för några dagar, och just för att det är söndag kändes det ungefär som när han for iväg till militären förut. Nåväl, på tisdag är han hemma igen och får jag bo ensam så gott det går tills dess. :)

Vidare kring söndag tror jag att många tar det så lugnt som möjligt idag. Det är inte något som min kropp tycker att passar sig, jag har så mycket spring i benen hela tiden! Borde trilla ut på en långpromenad nu när det inte är så kallt längre. Senare idag ska jag träffa tjejorna för en uppdatering om hur det gick igår kväll! Alltid lika spännande ;D haha

.. Psst, jag beställde hem ett gratisnummer av VR (det med blondinbella-intervjun) via denna adress, gör det du också vetja!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen!
Att bli medlem på giviktkoll.se kostar 297 kr för tre månader, men anger du kampanjkoden "kaos" får man tre extra månader på köpet. ;) Det finns en massa bra recept där, men det tar lite tid innan man kommer in i tänkandet. :)

Oj, vad du har gått ner i vikt. Vad har du ätit då?
Just nu undviker jag de flesta kolhydrater för att gå ner snabbare. Jag har satt som mål att gå ner 8 kg till mitten på juni. Hoppas jag kan hålla det! ;)
Kramar