lördag, februari 14, 2009

En mysig alla hjärtans dag

Oh, sånt sällsynt fint väder det har varit idag! Blev väckt av R som hoppade upp i sängen och slickade mig i ansiktet, sålstrålarna som lyste in genom fönstret och Nicke som sussade sött brevid mig. Perfekt dag från första början! Strosade runt med Jessica på stan en stund på förmiddagen och fikade på Wayne's som har dom överlägset godaste caffe latte i hela stan. Syster och hennes fästman var nyss på besök, och nu håller vi på att göra en lyxig middag, alla hjärtans dag till ära. På menyn står lövbiff (åt Nicke) med klyftpotatis och svampsås. Nam!

Vid 7 ska vi ner till sandviken på Kattens födelsedagsfest, varefter vi styr kosan mot Crystal Lounge. Kvällen kommer vi att runda av här hemma med en flaska vin och en skräckis. Det har varit en fartfylld dag, och så kommer den att fortsätta ett tag till, men det gillar jag!

Jag får avsluta med att önska en alldeles underbar alla <3:s dag, det kommer jag att ha.. :)

Inga kommentarer: