fredag, februari 20, 2009

Fredag.

Godmorgon på er!

Vips var det fredag igen, veckorna går verkligen fort. Jag måste jobba halv dag på kontoret idag för att hinna med allt jag ska ha gjort under dagens lopp. Vill komma till Långåminne så fort som möjligt så att jag kan hjälpa till med att ordna för festen ikväll! Kommer bli skitroligt tror jag, de facto att majoriteten av gästerna är 40+ ser jag bara som nånting kul. Min mamma och pappa kommer också att vara där, great! :)

Ska hälla i mig kaffet för att sedan fara runt som en tok bland mapparna och hyllorna här.

Ha en trevlig helg allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Jag började igår. ;) Så jag har inte kommit så långt. Men jag har redan gått ner 1 kilo. ;)

Jag är medlem på giviktkoll.se. Är du också det? Mimmi82 heter jag där.

Hur länge har du varit igång?