onsdag, februari 04, 2009

Morgonstund har gul(d) i mun(d)

Godmorgon på er!

Många strävar efter att få en så god start på dagen som möjligt. Personligen har jag gjort upp en del rutiner som jag följer varje morgon, då tycker jag att det blir som bäst. Min mage har alltid varit hemskt ömtålig och känslig mot mycket, så en sak som jag inte under några omständigheter kan vara utan på morgonen är "den gula dunken", i folkmun mer känd som Aloe Vera. Så gott som varje morgon under de senaste tre, fyra åren har jag tagit en shot av detta som jag väljer att kalla gudadryck. Den innehåller åtminstone 75 kända näringsämnen och rensar skonsamt ur kroppen. Med andra ord fungerar det lite som en tarmsköljning ungefär. Sanningsenligt skitprat! Haha. Och magen mår bra hela dagen. :)

Strax väntar en ny arbetsdag, så jag ska göra mig klar och kila iväg. Kul att det blivit betydligt ljusare ute om mornarna då, man kvicknar till så mycket fortare då.

Ha en glad onsdag!

Inga kommentarer: