måndag, februari 23, 2009

Jag vill inte

Jag vill inte tro det, men det verkar som att jag flunssan bet mig till sist. Trodde jag skulle klara ännu en vinter utan den, men nu känns mina ögon vattniga och min panna är varmare än min nacke. Fast ännu är inte kampen över! Jag har en sån teori att man måste försöka lura hjärnan, intala sig att man är frisk. Dumma baciller kan inte härja i en glad kropp! Jag ska därför se ett avsnitt av How I met your mother och skratta bort elakingarna. Det kan fungera!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan säkert gå med i giviktkoll.se även om du bor i Finland. Det är en bra sida med massa tips!

Jag måste fråga, vad dricker du till maten? Jag dricker alltid vatten, men saknar mjölken. Jag vågar inte dricka "röd mjölk". Haha.

Jag försöker träna 3-4 gånger i veckan. Jag hoppas att det hjälper. ;) Måste man röra på sig varje dag? Kram

Anonym sa...

Svar: Tack så mycket! Tyvärr gör jag endast design till blogg.se, du kan läsa mer här: http://mimmisdesign.blogg.se/2008/february/vill-du-ha-bloggdesignhjalp-av-mig.html

Mvh Mimmi