fredag, februari 06, 2009

Gina Tricot till Vasa

Efter att ha konstaterat Vasas begränsade utbud på kläder kom jag att tänka på det faktum att Gina Tricot faktiskt håller på och gör i ordning en affärslokal som ska öppnas under våren. GT i all ära, jag älskar deras koncept - snygga kläder till vettiga priser. Så gör många andra också. Och eftersom att Vasa är såpass litet som det är kommer så gott som alla tjejer mellan 12-25 år att vallfärda dit, dagligen. Resultatet av detta är ju förståss att oavsett ålder kommer hälften av Vasas tjejer att se likadana ut till klädseln. Och det är inte särskilt trevligt måste jag medge, i synnerhet inte på krogen.

Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till detta. Det har ju varit viss charm i att åka till Tammerfors eller Sthlm och inhandla lite speciella kläder.. Vi får se under våren!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker det är ganska tråkigt att det kommer eftersom alla kommer se precis likadana ut, det blir precis som H&M inget speciellt..