onsdag, februari 11, 2009

Processdag.

Hela dagen har jag idag befunnit mig vid Stundars på processdag från jobbet, en slags skolningsdag. Idag fick vi också komma med egna synpunkter på vad som skulle kunna förbättra eller effektivera vårt arbete, måste lyfta på hatten för företaget som verkligen tar bra hand om sin personal! Skolningsdagarna har alltid vara intressanta och det är kul att umgås med kollegorna utanför jobbet. Alla är så annorlunda privat, i positiv bemärkelse!

Nicke befinner sig i Rovaniemi (!) idag och imorgon, och som jag nämnde tidigare tycker jag att det är väldigt svårt att vara ensam i lägenheten, för att inte tala om att sova själv. Jag har därför bestämt med min syster att hon ska komma hit ikväll och stanna över natten. Prima!

Måste hinna med att städa lite nu innan jag gör i ordning middag. Jag har tänkt starta från ruta 1 med GI-metoden igen och har ett max-intag på 20g kolhydrater nu tre dagar framöver så idag äter jag kycklingfilé med kokt broccoli.

.. Nu, iväg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har precis börjat med GI-metoden. Hur tycker du att det fungerar?