lördag, september 06, 2008

Toast och älskvärda ting.

En liten mellanuppdatering ^^
Jag är en såndär person som måste ha en inbyggd klocka i mig. Ställer jag in mig på att vakna 08:00 en morgon så nog tammetusan vaknar jag av mig själv runt den tiden då också. Denna morgon hade jag bestämt mig för att vakna före 10. Sagt och gjort. Skötte morgonrutinerna i lugn och ro och kilade sedan in till stan där jag mötte upp syster den äldre (med sina kryckor hihi). Strosade runt i några affärer, bara för skojs skull. Inte hittade jag nåt absolut livsnödvändigt heller. Vid 1330 kom syster den yngre med oss och vi gick till Café de Paris för att smaska i oss nåt smått, som denna gång fick bli toast med getost och tomat. Mums! Det hör väl till att när man går på café så ska man sitta och småprata litegrann och kika på folk som vandrar förbi, javisst. Men hur är det om tiden flyger iväg och man plötsligt har suttit och gjort detta i tre hela timmar? Haha. Krävs gott sällskap för att klara det, och det hade jag verkligen idag! Mina älskade systrar. Usch vad jag tycker om er. :)

Lovade ringa Jessica när jag tagit mig hem igen, så det ska jag göra nu!

Inga kommentarer: