måndag, september 29, 2008

Hej måndag!

Med en ny vecka verkade också nya krafter ha kommit idag, OJ en sån motivation och energi jag hade på jobbet idag! Denna energi smittade av sig även på Steffe och vi lyckades få ovanligt mycket gjort i arkivet idag. Passade på att ta vara på mitt motiverade humör idag och röjde upp i klädskåpet när jag kom hem. Fräscht och städat, toppen!

Bullen kom nyss över för att ta en titt på mitt stockade handfat i wc:n. Stackaren led dock av en olidlig baksmälla, såpass att han fick guida mig medans jag gjorde skitjobbet med att plocka isär och gräva i alla rör. Uh! Visade sig till slut att stockningen antagligen ligger i rören under golvet (var dom nu finns) så jag får ta och ringa disponenten imorgon. Måste ju ha rena, raka rör på inflyttningsfesten på lördag!

Om en dryg timme ska jag möta upp Jessica på vår traditionella mötesplats, tiden får utvisa vilket bus vi drar ut på senare ikväll!

Inga kommentarer: