onsdag, september 03, 2008

På utgång.

Fastän jag själv inte återvände till skolbänken denna höst så har det ändå brakat loss rätt ordentligt de två senaste veckorna när många andra av mina kompisar firar det nya läsåret med dunder och brak. Så också ikväll då det är Back to school-party på Fontana. Jag är rätt osäker om jag kommer att orka mig till krogen, däremot tänker jag gå på förfest hemma hos Rasmus. Förfesterna i willatavaratehdas är nämligen något man absolut inte vill missa ska jag säga!

Förkylningen börjar sakta men säkert försvinna, skönt! Har känt mig som en överkörd igelkott med halsont och fullproppad med snor på sistone. Så, so long igelkotten och heja immunförsvaret!

Nä, nu ska volymen i håret maximeras (det man inte har i brösten får man ha i håret hahaha) och kläderna bytas. Sen är jag redo för avfärd! Ska möta upp Katten och Matti utanför Subway så jag får unna mig lite annat än husmanskost till middag. :)

Inga kommentarer: