onsdag, september 10, 2008

Powerwalk!

Det är såhär det ska kännas efter en ordentlig powerwalk - jag är totalt slut i hela kroppen!
Jag och Ullis samlade ork och walkade en timme längs med spånspåret vid stranden. Uuunderbart! Fortsätter vi såhär så kommer vi minsann att vara trimmade och i toppform till jul ungefär. Låter inte det som en förbaskat bra idé? Ja, det tycker jag också. :)

"Gulis" har gått av stapeln och idag är det bl.a. Kattens tur att stå och klä av sig halvnaken på torget. Haha. Hade jag haft ork och klockan inte hade varit så mycket så hade jag minsann gett mig av till centrum för att kika på spektaklet. Nåväl, ny chans fås imorgon när Jessica och Johanna ska ut på bus. :)

För min del blir det ett skönt, avslappnande yoga-pass nu, för att varva ner och slimma sig pyttegrann.

Inga kommentarer: