söndag, september 28, 2008

Nu närmar det sig verkligen!

Med risk för att låta tjatig - nu närmar det sig! Drygt 100 timmar kvar. Det är förståss Niklas' hemförlovning jag syftar på. För en liten stund sedan körde jag honom till busstationen, för sista gången. Tror att det inte riktigt sjunkit in ännu, att på torsdag är han hemma för gott. Och efter torsdagen kommer de följande dagarna minsann att gå i planeringens och festandets tecken. Visserligen kommer Niklas antaligen att ligga i koma (som han själv uttryckte det) hela fredagen, men i något skede ska jag försöka få hans hjälp med att städa och handla inför lördagen, då inflyttnings-välkommenhem-fest äger rum på dårhusgatan, allt för hans del.

Idag fyller mamma år, så jag har tillbringat stor del av dagen här hemma i mitt barndomshem. God mat och tårta har det bjudits på, me likey!

.. Och snart ska jag ut på en välbehövlig powerwalk med Jessica. Blir så tung i skallen av att inte motionera.

Inga kommentarer: