måndag, september 08, 2008

Måndagmåndag

Vad härligt att vakna utvilad och pigg till en ny arbetsvecka! Jag somnade bums igår när jag kom mig till sängs. Ah, frisk luft i kombination med motion gör verkligen susen!
Idag under lunchpausen besökte jag och Steffe vår gamla skola, VG. Det var ett sånt kärt återbesök och jag hade gärna stannat där ett år till. Särskilt roligt var det att höra av vi f.d 3:or är saknade! Så sa lilla-Emilia iallafall. Haha. Träffade också på Thomas, och han är alltid en sån humörhöjare.
Efter jobbet kom Sören på en liten visit och visade upp sig. Han hade ägnat fem timmar åt att sitta i Petalax och bli tatuerad på under-armen, och nu fick jag se resultatet. Tatueringen passade honom verkligen som hand i handske, och det var med skräckblandad förtjusning som jag petade på den inplastade armen. Buckligt och blodigt!
Min kväll har jag spenderat i Sandviken hemma hos C&M, i sällskap av dem plus Jessica och Johanna. Kikade en dokumentär om WTC, och nog blir man berörd minsann. Får väl ta och skriva av mig lite mer om det på torsdag. 1109. Uh! Grymma värld.

Nu får det nog vara tid för sömn och vila! Nattnatt.

Inga kommentarer: