söndag, september 07, 2008

Rundad tå möter rund under fötterna.

Jag hade tänkt att denhär helgen skulle bli en väldigt lugn sådan. Det gick väldigt bra igår, och delvis idag också. Fick meddelande av Jessica om att förfest skulle hållas hemma hos henne ikväll, och då förstod jag att jag skulle bli rätt ensam om att vara lugn och anständig. Haha. Tänkte att det ändå inte skulle strida särskilt mycket mot mina principer ifall jag gick dit, så så fick det bli.
Det ligger en viss charm i att själv inte dricka och iakta hur människor runt sig stegvis höjer promille-halten må jag säga. Jag hade en riktigt rolig kväll, fastän jag stundvis var väldigt trött. Relativt tidig hemkomst blev det ju, och det kan jag inte klaga på. :)

Imorgon ska vi, åtminstone jag och Jessica, gå ut och gå - med ABC som mål. Borde väl vara en promenix på ungefär 6 km och det passar ju finfint på en annars innehållsfattig söndag.

OCH - idag använde jag skor med rundad tå! Äger knappt några såna själv, i och med att jag tycker det får benen att se väldigt korta ut. Lånade ett par av Jessica för att klara färden hem, mina 12cm:s klackskor hade tagit kål på mina fossingar på vägen till henne. Hihu

(Niklas är en söthet)

Inga kommentarer: