torsdag, juli 31, 2008

Ohej!

Det varma vädret fortsätter hålla i sig, och ska antagligen göra det några dagar till. :)
Gårdagen var minsann fartfylld. Lintsukkani fyller 19 år idag, och firandet av henne gick av stapeln igår. Förfesten hölls denna gång hemma hos Jessica där alla vi tjejer satt samlade. På födelsedagsbarnets önskan gick vi senare till Hullu Pullo, ett ställe jag besökt endast en gång tidigare (och nu förstår jag varför! Haha). Vore det inte för den alltför höga musiken samt de odrägliga människorna skulle det vara ett riktigt potentiellt ställe, men som det är nu faller det mig inte i smaken. Därför beslutade jag, Steffe och Axo oss för att gå till Fontana en stund. Om jag inte misstar mig så var Fontana tidigare en inne-krog på onsdagarna, men igår verkade vara ett undantag för vid vår ankomst befann sig inte en endaste övrig besökare där. Rasmus tog emot oss vid dörren och eftersom att stället var folktomt satt vi och hade en pytteliten fest i narikkan med vakterna istället, och det må jag säga - det var hur kul som helst! Sällan man får chansen att göra nåt sånt. Om allt går enligt planerna borde våra guldkort dimpa ner i postlådan inom en snar framtid ;)
För att inte överge resten av gänget totalt gick vi tillbaka till Pullo efter en dryg timmes vistelse i Fontanas narikka. Under den timmen hade det anslutit sig betydligt mer folk till Pullo, och jag fick snabbt en känsla av att det var för mycket "Ollis" över det hela. Runt 02 bestämde vi oss för att styra stegen hemåt, och lika bra det eftersom att de flesta av oss skulle upp och jobba idag morse. Både jag och mina två knasiga kollegor var lika slutkörda på jobbet idag, men nog hade vi massor att tala om angående gårdagen minsann. Längesen jag gått ut mitt i veckan, och det lär dröja lika länge tills nästa gång.
Nu ska jag röja upp lite här hemma, och senare eventuellt dra till loppis i jakt på väskor. :) Scha!

Inga kommentarer: