måndag, juli 07, 2008

Tillbaka

Min mamma, pappa och lillebror är bortresta och gör visit i grannlandet Sverige, så min yngre syster bad mig häromdagen att komma och bo med henne några dagar. Sagt och gjort, nu är jag tillbaka i mitt barndomshem och skall stanna här tills onsdag. :) Gud vilka minnen som dyker upp! Å andra sidan är det bara ett drygt halvår sedan jag tog mitt pick och pack och flög ut ur boet, men samtidigt känns det som så mycket längre sen.. Valde att bosätta mig i lillebrors rum under domhär dagarna, för i mitt rum finns minnena av dig. Visserligen är det fina minnen allihopa, men det underlättar att inte vara där för mycket.

Måste skriva av mig lite mer om en stund, nu ska jag ner till köket och laga mat med syster. Tortillas med kyckling står på menyn, gott blir det!

Inga kommentarer: