måndag, juli 14, 2008

She's on the top ^^

Fyfan vad bra! Jag är verkligen på det som kan beskrivas som toppen i mitt liv. Så oerhört skönt att vara totalt tillfreds med precis allting. Jag kommer redan nu att ursäkta för att detta inlägg kommer att gå totalt och enbart i kärlekens melodi, de som vill sitta och böla över livet kan leta sig nån annanstans nu - för min sympati får ni inte känna av.
Först och främst så kunde jag inte vara lyckligare över att ha en skara med finfina vänner, antagligen de bästa man kan få. Jag har min Alexandra på jobbet, Stephanie alltid nu som då när det vankas äventyr. Katten och Jessica är mina trogna följesslagare som finns till hands vad än det gäller. Mia, Kattis och Perre som var som extra systrar under högstadiet, dom hänger fortfarande kvar. Vänner som man inte ser alltför ofta, men när det blir av så är det som om tiden stått still sen sist. Sist men absolut inte minst har jag Sören, som stått vid min sida i 3 år i solsken och storm. Dessa gott folk är mina närmsta vänner som jag värderar så otroligt högt, ser upp till var och en av dem för att de allihopa har såna strålande personligheter och inget i världen kan mätas med deras dyrbarhet.
Inte nog med det så har jag en familj som inte kunde vara bättre. Mamma, pappa, Viki, Alex samt Pia och Paulina. Under hela min uppväxt har jag varit omgiven av dessa underbara varelser som format mig till den jag är.
Niklas. Niklas, Niklas, Niklas.. Min soulmate, själsfrände. Min manliga motsvarighet som jag tillbringar så mycket tid med som möjligt när han är hemma om helgerna från armén. Efter 3 års bekantskap tog vi steget till att bli ett par. Detta är hållbart, det tvivlar jag inte en sekund på.

Sådärja, där var de som ligger mig närmast om hjärtat. <3

En ny vecka gick av stapeln idag.. Kände mig aningen trött när jag steg upp idag för att dalla iväg till jobbet. Det ordnade sig efter arbetsdagens slut då jag inte helt oväntat gick upp till Sören på kaffe. Mot kvällen gick jag ut med Jessica, Katten, Matti, Åhback och Kim till SKY på ett glas Sky-lonkero (väldigt gott!). Trodde jag skulle få lägga mig tidigt ikväll, men se nej - Sören ringde och frågade ut mig på en åktur, tackade naturligtvis ja, därav den sena hemkomsten och uppdateringen av bloggen. Nu ska jag dock ta och leta mig till sängs så man är pigg och kry imorgon bitti igen. So long!

Inga kommentarer: