fredag, juli 11, 2008

Love will lead us.

Live - The dolphin's cry. Otrolig låt!

När jag precis hade stoppat i mig dagens lunch ringde det oväntat på dörren, och se där stod min bästa vän Sören med en låda spik i handen. Jag hade nämligen förklarat att jag har en stor spegel samt tre tavelramar som jag velat spika upp, så han hade varit snäll och inhandlat det åt mig. Nu är det verkligen fint här hemma! Skönt att slippa ha det att se halvfärdigt ut med tavlor och speglar liggandes i sovrummet. Nu är det bara sovrumsdörren som jag måste förflytta nånstans, då den plockades bort förra helgen.

Denna fredag blir en lugn fredag. Ska ta en varm dusch nu, göra mig i ordning och därefter traska iväg till Katten där det ska drickas te och snackas strunt och nonsens. Jag älskar det faktum att vännerna börjar flytta in till stan, en efter en.
Imorgon ska jag förmodligen gå ut med en vän jag inte träffat på väldigt länge, kommer att bli skitroligt! I samband med det får jag träffa en hel del nytt folk vilket också är bra.

Det var duschen jo.. Återkommer!


Oh yeah, we meet again
It's like we never left
Time in between was just a dream..
Did we even leave this place?

Inga kommentarer: