onsdag, juli 16, 2008

Onsdag.

Turban på huvudet, det har jag. :) Är hemma igen efter att ha varit ute på länk med lillebror i Böle. Och snacka om hård träning! Som lillebror tränar får jag verkligen göra mitt yttersta för att hänga med i svängarna. Inte nog med att jag var lagom slut efter länken, så hade han även en liten överraskning i form av 50 situps och armhävningar. Situps, för all del - men armhävningarna däremot. De som sett mina armar vet att där finns det inte mycket att ta i med. Hahaha :DD Nåväl, jag överlevde. Fick med mig nån slags vegan-gryta som mamma hade handlat, ska röra ihop den imorgon. Intressant att se hur det kommer smaka! Nyttigt lär det ju vara. Vem vet, kanske jag konverterar till vegan. ;) Aldrig i livet. Mina jeans-shorts som syster beställt på postorder åt mig kom också hem i ett paket idag. Döm om min förvåning, dom satt perfekt! Ska bara sys in lite i rumpan, sen är saken biff. Kommer att använda dom flitigt ihop med söta, långa linnen. Tummen upp!

Gårkvällen spenderade jag med Mia på SKY. Onekligen en av de trevligaste kvällarna på länge! Vi hade så mycket att ta igen.. Gillar inte alls att världens bästa Mia förmodligen skall åka till Norge i höst - och stanna där i 6 år. Hemska tanke. Nå, det blir vad man gör det till, även i Norge lär dom ha sommarlov ;)

Jag har inte mycket mer att tillägga idag, ska försöka komma mig i säng nu så fort som möjligt. Ännu 2 arbetsdagar återstår denna vecka, jobba jobba joo-obba. Godnatt.

Inga kommentarer: