fredag, januari 09, 2009

Strålande sol, strålande lägenhet

Sjutton också, den dag jag bestämde mig för att storstäda hela lägenheten strålar solen som aldrig förut. Många hade nog slängt dammsugaren i väggen och gett sig ut i det fina vädret, men jag råkar faktiskt tycka om att städa också :D Å andra sidan så är ju klockan bara ett ännu och solen går inte ner förrän vid tre så med största sannolikhet hinner jag ut på länk också.

Ikväll är vi bjudna på inflyttningsfest hos två av Niklas vänner, men det är aningen osäkert ifall vi ska gå eller inte. Eftersom att det antagligen vankas krog vid midnatt så hade jag gärna hämtat ett nytt guldkort först, för att undvika långa köer och kyla. Vi får se!

Nu ska jag fortsätta dansa runt med dammsugaren. Och till nästa gång ska jag komma ihåg att vårt trådlösa internet fungerar nu så jag kan blogga i..hm..soffan tillexempel ^^

Inga kommentarer: