fredag, januari 02, 2009

Hold 'em!

Vår dörrklocka har ringt oavbrutet den senaste halvtimmen, folket kommer nämligen hit för att spela poker ikväll. Ett gäng killar, ett pokerbord, öl och pengar på spel.. Det säger sig självt, jag får fara på egna vägar ikväll! ;D Filmkväll med tjejerna lär det bli..

Och idag blev Niklas alldeles pirrig i hela kroppen efter att jag gått med på att köpa en ny TV hit hem. En Philips 42" LCD. Såväl Niklas som mamma och försäljaren på Gigantti fick övertala mig innan jag till slut jag med mig och pungade ut med en saftig summa som jag kunde ha lagt på hur mycket kläder som helst. Äh va tusan, det var ett bra köp!

Nu borde jag borsta tänderna, bättra på sminket och håret. Sen lämnar jag pokerdeltagarna till sitt öde.



Den feta dumburken

Inga kommentarer: