tisdag, januari 27, 2009

Lugnet efter stormen.

Inte riktigt så dramatiskt kan jag beskriva läget nu, men nästan. Jag har haft en lång dag! Var uppe med tuppen i morse när jag gjorde mig klar för arbetsdagen. Efter jobbet fick jag i all hast rusa runt på stan för att köpa nya träningskläder, jag skulle nämligen på mitt första ashtanga-yoga pass och tycket att det var läge för ny outfit då också. Ashtanga-yogan gick över mina förväntningar! Bara man får in dendär andningstekniken så ska det nog göra susen på rätt sätt för kroppen. I kombination med mina regelbundna joggingrundor och RVP-pass på gymet dröjer det inte länge innan strandformen är fixad .. ;D

Jag ska ta och koppla av framför tv:n ett tag nu innan jag börjar fundera på och göra i ordning morgondagens lunch åt mig och Niklas. Vill det sig riktigt väl på tidsfronten så kanske jag tar en powerwalk på allting också.

Later!

Inga kommentarer: