tisdag, januari 20, 2009

II skedet

Idag hade jag en tid bokad för att få igenom min bedömningskörning som hör andra skedet till. Som vanligt kände jag mig riktigt lugn och sansad inför detta, tills det att jag steg genom dörren vid bilskolan. Jag var nervös! Hade nästan glömt bort hur det känns, men i takt med att klockan gick så ökade också min nervositet.. Till viss del var det nog gamla minnen som dök upp, men tanken på att ha ögon på sig under en bilfärd för att sedan bli bedömd, det verkade inte så ingivande. Men tji fick jag, för enligt bilskoleläraren gick det galant! Han kunde bara sätta krux för att jag kör lite för hårt. Personligen tycker jag verkligen att jag suger som chaufför, kanske jag borde vara mer mild i min självutvärdering. :)

Nu kvarstår endast halkbanan på torsdag och teori på fredag, sedan innehar jag ett körkort fram till 2060! Strålande.

Inga kommentarer: