måndag, januari 05, 2009

Dethär med rubriker..

.. Det skippar jag idag.

Till höger om mig har jag ett glas Ural Mocca med skummad mjölk som jag sipprar lite ur med jämna mellanrum. Om 20 minuter ska jag träffa tjejerna på Calles där vi ska spela massvis med knasiga spel. En liten fågel viskade i mitt öra att det ska krogas efteråt, men jag får nog slå dövörat till med det. Har nämligen tummat med Niklas på att vi ska dricka skumpa ikväll för att fira det nya året, återgången till vardagen, sånt.. Och krogen går ju ingenstans den heller. :)

En låga inom mig har flammat upp inom mig, och den lågan brinner för det lilla knyttet i Little Big Planet. Det var tänkt att jag och Niklas skulle försöka leva på budget denna månad, well, det gick åt pipsvägen idag när han inhandlade en PS3.. Med konsolen fick man LBP och som den sanna tv-spelsnörd jag är så blev jag stormförtjust direkt! Kanske man kunde kombinera skumpa och LBP ikväll?

Oj, tid att hälla i sig det sista och invänta Katten och hennes racerbil!Hihi, cutie där!

Inga kommentarer: