söndag, januari 04, 2009

Skön dag, söndag!

Vi gjorde det igen - vaknade alltför sent i morse. Dels kan det bero på att vi kom oss i säng vid 4 i morse efter att ha sett på Scream med Katten och Matti. Jag trodde att den filmen skulle vara en baggis, men då hade jag glömt hur många knivar som visades i den.. Följden av det var ju förståss att jag satt som på nålar hela tiden. Haha.
Tillbaka till idag. Vädret var verkligen fantastiskt, och det hade ju varit dumt att låta det gå förbi obemärkt så med ett skutt hoppade vi upp och gick ut på promenad. Iskallt, men klar himmel! Isen nere vid stranden hade frusit på såpass att vi tillochmed vågade oss ut på den. Synd att man inte alltid bär med sig kamera och kan föreviga såna tillfällen som det! Uppiggande var det, och kinderna fick färg också. :)

Nu har jag precis duschat och sminkat mig, och snart ska vi gå till Rosso och äta middag. Ska bli intressant att se hur det ser ut nu när restaurangen har flyttat till f.d Gigglin's utrymmen. Hoppas inte maten har ändrats för det.. ;D Jag är hungrig.

Inga kommentarer: