onsdag, september 23, 2009

Smile and shine.

Hej vänner! Idag är det en underbar onsdag, inte sant? Jag hade precis jobbat klart idag när jag fick meddelande om att dagens lektioner är inhiberade. Perfekt, det behövde jag och mitt schema idag! Nu kunde jag i lugn och ro ta ut Romeo (som lyfte på benet idag när han kissade! Haha han är stora killen nu!) och äta lunch i lugn och ro. Mamma lovade hämta upp mig och föra mig till Dammbrunnen där jag ska ta ett CRP-prov, bara för att - för säkerhets skull. Senare ska jag ut på länk och ikväll är vi bjudna på födelsedagskaffe hos min lillebrors bästa vän, kul! Att det är Wasa By Night  ikväll struntar jag nog fullständigt i, funderade på att åka ut och fotografera med Steffe istället. Träffa Mia ska jag också hinna med! Misstänker att hon har en och annan story att berätta :D

Inga kommentarer: