lördag, september 19, 2009

Saturday I love you like gold.

Flickan som lekte med elden var definitivt ingen besvikelse, dock blev jag inte lika överrumplad som av Män som hatar kvinnor. Hursomhelst, storyn och skildringen av Lisbeth Salander gjorde filmen väldigt spännande och gav mig god lust att se den tredje och sista uppföljaren på en gång. Jag undrar bara, vad fasiken gjorde Paolo Roberto där? :D

Har precis ätit lunch och låter den nu smälta medans jag sitter och turvis kastar ett getöga på tv:n och datorn. Har fått flera förslag på utgång ikväll, men vi får se hur det blir med det. Niklas är borta hela kvällen och jag vill helst inte lämna Romeo ensam, och att föra honom på skötning för att kunna gå ut känns dumt.

Jag ska iallafall börja med att gå på stan med Jessica & Rousi, så får vi se vartåt det av bär senare. Ha en superskön lördag allihopa!

Inga kommentarer: