fredag, september 25, 2009

Hårförlängning.

Hejhopp fredag! Jag tog en välbehövd länk alldeles nyss, lagom kyligt mysigt och mörkt. där ute Idol rullar på i bakgrunden samtidigt som jag sitter och klickar runt på olika hemsidor. Jag är på jakt efter nytt löshår! Ja, det vore enklast att låta en frisör ta hand om det men jag tycker det är vansinnigt dyrt när man kan göra det själv med samma slags hår som frisörerna använder. Sist beställde jag från Hairstock men dom har nu fördubblat (!) sina priser. Vet ni av någon bra leverantör? Rapunzelofsweden, fler?


Såhär såg det ut sist jag hade löshår (studenten 2008)

3 kommentarer:

Anonym sa...

på den här sidan finns det jätte bra hår extensions, o mycket billigare än från finland och sverige (det är från england) och man kan välja syntet eller människo hår, rakt eller lockigt, allt möjligt! och dom levererar till finland! :) klicka runt! :)

http://www.hairtrade.com/index.php/cPath/92_30_38

Anonym sa...

http://beautyonline.se/
Därifrån ska jag beställa snart, har aldrig beställt därifrån tidigare men hoppas det är bra. har alltid förr beställt från hairstock jag också :)
/emma

Hanna sa...

gud va vacker du är!!