måndag, september 07, 2009

Helgen blev vardag.

Liksom förut när en liten bloggtorka dragit över bloggen så handlar det inte om att det inte hänt nåt, tvärtom! Det händer nästan för mycket. Därtill skulle jag ha hur mycket som helst att berätta, men för att göra en lång saga kort.. Under helgen har jag:

• Lekt "Äntligen hemma" med bröderna Gullfors.
• Bjudit in góa nära och kära på inflyttningsfest.
• Gått på krogen för första gången på månader.
• Dansat mig alldeles genomsvettig.
• Insett hur otroligt mycket jag älskar världens bästa Mia.
• Sovit med kvällsoutfit och smink på och vaknat upp hos en vän.
• Rivit tapeter och skrattatskrattat i sällskap av mina kära småsyskon.
• Sett en film (Inglorious bastards) på bio som var så dålig att jag lämnade biografen efter 1h.
• Varit hemma hos mina föräldrar ovanligt mycket.

Allt möjligt alltså! Det var en fantastisk helg. Nu är det måndag vilket betyder att vi skall handla inför veckan. Nu har Nicke också fattat tycke för matlagning så vi bestämt oss för att göra kockandet av middag till en kul grej för bådas del, vi har letat fram massvis med nya recept och maträtter. Lax, kyckling, quinoa, broccoli, rödlök, paprikor.. Matlagning ÄR kul!

Inga kommentarer: