onsdag, september 09, 2009

God morgon onsdag och solstrålar!

Ååh igår kväll gjorde jag nåt dumt. Väldigt dumt. Och väldigt korkat. Jag avverkade min vanliga joggingrunda trots att jag hade varit lite snuvig under dagen. Resultatet av det blev ju förståss att jag nyss vaknade upp med alla tiders halsont och frossa. Sheisse! Dethär går ju inte för sig. Snart kommer mamma och hämtar mig för att vi skall åka och hälsa på moffa samt besöka mommos grav (hon skulla ha fyllt 67 år idag. Älskade ängel <3) Senare idag ordnas Olutpialaiset (gulis) som jag planerat och sett fram emot.

Att strunta i att jag är sjuk och ändå ge mig ut och festa idag vore ju ytterligare ett dumt drag. Dilemma dilemma. En liten stund kanske?

Those we love don't go away.
They walk beside us every day.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved. Still missed. And very dear.

Mormor, jag älskar dig. Jag saknar dig. 

1 kommentar:

sophia sa...

man är ung bara en gång så då ska man självklart se till att hinna vara lite vild och galen och göra små dumma saker :D