torsdag, september 17, 2009

Rosor och hembakta scones.

Vet ni vad Mia hade med sig igår? En bukett rosor och nybakade scones! Hur gulligt? Hela kvällen satt vi och skrattade hysteriskt mycket som bara vi kan, och mumsade på Mias goa bakverk och varsitt glas skumvin. Alla borde ha en vän som Mia tycker jag!




Under denna dag har jag hunnit träffa Mia igen, göra stan med henne, sett rara Maria och planerat in mycket träning för den närmsta framtiden och fikat med dom härliga tjejer från klassen. Nu sitter jag i skolan och väntar på att sista lektionen, familjerätt, skall börja. Jag kommer troligen att vara hemma först vid 18-tiden ikväll, och då får jag genast börja förbereda för ikväll då syskonen kommer över. Det blir förmodligen mycket skratt och lite buzz, liksom sist! Kanon.

Inga kommentarer: