torsdag, september 10, 2009

Signerade bröst och annat fuffens.

Hahha. Ja kära nån! Efter att ha tittat igenom Citymarket möter vi ett gäng gulnäbbar och dess ledare. En uppgift på deras lista var att fixa autograf av en taxichaufför - så Nicke fick signera en liten gulis bröst! Hahhaha jag skrattar ihjäl mig! Fick veta att dom också fått signering av en man med magväska (finns såna!?) samt en man med gröna kalsonger. Till råga på allt var dessa gulisar fastbundna i varandra - hela kvällen. Galet! Jag led med dem, haha.

Vi har precis kommit in efter en promenad med Romeo. Snart kommer Jesper hit och kollar Knowing, en film som Nicke köpte ikväll, med oss. Den verkar spännande, vi får se vi får se.

1 kommentar:

sophia sa...

då jag gick genom stan ikväll stanna ett par gulisar mig å bad mig svara på nå frågor. jag fick en gratis öl! :D