måndag, september 21, 2009

Ett tidsfördriv.

.. Gummiboll i all ära, men nu kände jag för att fylla i en lista medans jag sitter och dansar på stolen! Nu ska vi se..!

1. Vad är ditt mellannamn? Nina Sabina
2. Vilken tid gick du upp imorse? Hm.. Nicke väckte mig 07:37
3. Är du i ett förhållande nu? Japp!
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Oj. Vi vet inte riktigt! Hah. Dryga två år. Fast det kunde ha varit braa mycket längre.
5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? -
6. Får man fråga varför det tog slut? -
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja.
8. Vem vet mest om dig? Mamma.
9. Vad gör du på fredagskvällar? Det varierar. Det jag känner för. Ofta är det skönt att träna och bada bastu samt hyra film på fredagar tycker jag.
10. Bästa filmen du någonsin sett? Topgun och American history X. Oslagbara.
11. Hur många syskon har du? 3 systrar och en lillebror. <3
12. Brukar du gå i sömnen? Nope. Jag har en tendens att prata i sömnen men rör mig knappt alls.
13. Har du haft sex med mer än 10 personer? Nej.
14. Har du testat droger? Nej! Vem behöver sånt egentligen?
15. Röker du? Nej
16. Saknar du någon just nu? Alltid när denna fråga ställs så börjar jag sakna mormor.
17. Hur mår du idag? I feel good! Nanananaaa
18. Hur många tabletter tar du dagligen? 1-2.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Exakt ett år sedan? Oj, måste kolla bloggarkivet.
20. Bästa minnet från sommaren? Det finns så mycket!
21. Senaste landet du besökte bortsett från Finland? Sverige
22. När var du där? I våras.
23. Är du rasist? Nej
24. Har du helt finskt ursprung? Jao. Fast många har trott att jag har en spansk/italiensk förälder. Det är lite kul!
25. Om nej, varifrån kommer du? -
26. Ser du fram emot något nu? Ja, höstlovet då vi har tänkt ta oss tid att resa.
27. Sköter du skolan? Javisst.
28. Vad hade du för betyg förra terminen? -
29. Vad är det bästa du fått i ett prov? 10
30. Vilket ämne var det? Engelska & finska
31. Har du fått ig i ett prov, vilket? Haha jo i matte.
32. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej
33. Anser du dig att vara intelligent? Jag svarar som Sophia: Beror på vilket område.
34. Vilken har varit den bästa tiden i ditt liv? Hela tiden från och med 2005!
35. Den värsta tiden då? Värsta och värsta.. Har nog inte haft någon sån.
36. Har du mått jättedåligt psykiskt? Njae. Det vill jag inte påstå!
37. Har du gjort dig illa på avsikt? Nix.
38. Har du haft sömnproblem? Aldrig. Jag somnar som en stock.
39. Hur ofta gråter du? Jag har lätt för att gråta - av lycka!
40. Vad gör du när du mår dåligt? Det händer så sällan. Jag viftar nog bort det på nåt vis.
41. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Nämen! Haha. Beror på.
42. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej
43. Har någon varit otrogen mot dig? Jo en kille i högstadiet.
44. Är du stolt över dig själv? Jadå.
45. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag är så förbannat positiv! Jag är väldigt social av mig, bryr mig oerhört mycket om mina nära och kära.
46. Vad får du ofta komplimanger för? Mina ben (!) mina brownie-eyes, min utstrålning och mitt léende. Tacktack!
47. Har du lätt att få folk att skratta? Så verkar det.
48. Cider eller öl? Ingendera tack. Ett glas bubbel isåfall.
49. Har du några talanger? Joorå!
50. Vet du om någon är kär i dig? Nicke förmodar jag ;D
51. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Absolut. Mina loveones.
52. Vad står det i ditt senaste sms? Har inte telefon till hands nu.
53. Hur lång är du? 163.5 cm över havet.
54. Hur mycket väger du? För någon vecka sen visade vågen 46,7.
55. Vad har du för storlek på kläderna? Mehh.. Jag bär allt från xs-m på kläder.

2 kommentarer:

sophia sa...

svar: tack :) jag tror nog du sku passa jättebra i pannlugg!

sophia sa...

svar (igen!): hm jaa kanske ibland.. :)och jag tror faktiskt detsamma om dig! och ja, du har faktiskt snygga ben :D det är såna ben man önskar att man själv hade :)