torsdag, mars 05, 2009

Total repair

Precis som Nicke beskrev det hela så tvingade jag verkligen honom att sätta sig med datorn i famnen och pressa fram ett inlägg här på bloggen. Ja, ni skulle ha sett! Jag fick hota honom med såväl disk- som toaborste innan han svalde gråten och började skriva. Haha. Nej skämt åsido. Det var inte så hemskt som någon av oss fick det att låta.

Jag har precis tvättat håret, för imorgon bär det av till Artistica för klippning! Min fruktansvärda bekännelse är att jag faktiskt inte klippt mitt hår hos en frisör på år och dagar. Galet eller hur? Näväl, nu blir det av och jag tänkte be dem trolla tillbaka det som tidigare var snedlugg samt toppa bort det värsta. Vad otroligt skönt det kommer vara med nyklippt, friskt hår!

.. Apropå hårtvätt så tänkte jag tipsa om det som jag anser vara bästa schampoot åtminstone för mitt hår. Schwarzkopf Total repair weightless, utvecklat för nordiskt skadat hår. Verkligen super!

1 kommentar:

Anonym sa...

du är vacker och ditt ansikte är så fint också i profil! ha en bra dag. kram