fredag, mars 13, 2009

Cupids chokehold-babyn finns påriktigt!

Mitt under fikan på Wayne's igår eftermiddag kommer en ung kvinna in med en barnvagn, i vilken det ligger den ljuvligaste av bebisar! En pytteliten kille med mörka ögon och mörkt, lockigt hår. Jag kunde bara inte sluta titta på honom! Och vet ni vad, när jag gick in på Urban a* ligger den samma sötnosen på golvet rakt framför mina fötter. Hans mamma var i full färd med att prova kläder så jag hade utan problem kunnat ta sötnosen under armen och kutat ut obemärkt. Hahha.

I och med att det är fredag har det blivit en vana för mig och Nicke att gå ut och äta. Han sprutar svett på gymmet nu, men om en timme ska jag träffa honom vid Amarillo. Det nästan vattnas i munnen vid tanken på deras utsökta kycklingsallad! Mm.. En timme kvar var det, jag får skynda på nu så jag inte blir sen!

Jag menar, hur söt!? Och nej, jag är annars inte
särskilt bebis-sjuk av mig.

1 kommentar:

Malin Nyman sa...

ungefär en såndär bebis som du lagt upp bild på brukar jag se rätt ofta på jobbet också; så gudooooomligt söt och man smälter verkligen när han ler! aaaah!