onsdag, mars 04, 2009

Jag behövde bara en spark där bak

Detta är konstaterat; ju mer tid som fördriver sedan senaste blogg-inlägg, desto större risk att det fortsätter så! Fick en mental spark där bak av mig själv alldeles nyss, och nu får fingrarna dansa i överhastighet på tangenterna igen. :)

Jag har gjort så mycket roligt sen förra tisdagen, som jag så gärna skulle ha velat berätta om här! Jag har haft lyxig kväll med Nicke i Böle, åkt till Åbo och Ikea med Johanna och Jessica, och i lördags var vi på en riktigt galen fest mitt i stan.

.. Och jag återkommer alldeles strax.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehhe, när var du till ikea i åbo? jag var dit i lördags .) hitta du nåt?

Emilia sa...

I torsdags satte vi ner till Åbo och Ikea :) Synd att vi missade varann med en dag! Men jodå, nog hittade jag lite krimskrams. Inga större nödvändigheter men två soffbord, några krukväxter och världens goaste doftljus ^^ För din del då, blev de mycket handlat?

Anonym sa...

härligt! jo det blev nog en del, en stor spegel, ett nattduksbort och massa köksgrejer .) vid kassan insåg jag att jag kunnat köpa mycket mera eftersom allt bara blev 120e.. men nästa gång så ,) ses imorrn!