lördag, mars 07, 2009

I'm walking on sunshine!

Woo-oo-ooh! Idag är det verkligen vår i luften. Jag älskar när man känner en svag nyans av jord i inandningen, när man får skutta över vattenpölarna på gatorna och fåglarna börja ge ifrån säg läten som sjunger om att vintern ger plats för värme. Idag är en sån dag!

Jag och Nicke tog en runda på stan tidigare idag. Fikade på Wayne's och strosade genom några affärer. Älskling hittade ett par solglasögon av märket Prada som passade honom perfekt! När det kommer till mig så använder jag aldrig solglasögon, jag har ännu inte hittat ett par som passar min ansiktsform och jag har gett upp hoppet att såna ens existerar :D

Vi har lite tid att spendera hemma innan vi ska på en köra, sedan hinner jag bara fixa till mig innan vi ska iväg på Rasmus's examensfest i Västanlid. Jag kommer att färdas med egen bil för att slippa bli full, och så kan jag ju ta mig hem när jag tycker det passar. Och många gånger blir det en så mycket mer rolig kväll om man är nykter. :)

Det om det, nu ska jag hoppa in i taxin!

Strålande sol utanför sovrumsfönstret :)

Inga kommentarer: