fredag, mars 06, 2009

Goodbye hårtoppar, hello nya granne!

Vid halv 2 idag hade jag tid hos frisören vid Artistica. Det är inte särskilt ofta jag går hem riktigt nöjd efter att ha klippt håret men denna gång, men idag kändes det verkligen skönt att ha blivit kvitt åtminstone 6cm spröda hårtoppar! Jag fick en komplimang tillochmed av Nicke som tycker att mitt hår ser betydligt mer levande ut nu. Borde ta och lägga upp en bild, för jag är otroligt nöjd!

Efter frisörsbesöket fick jag agera städhitler och göra riktigt rent i Steffes lägenhet innan vi började flytta dit hennes möbler. Att kånka upp stolar, bord, lådor och diverse andra möbler tog verkligen på krafterna så jag och Nicke gick ut och åt tillsammans, kanske inte helt otippat på Rillo. :)

Denna kväll står spelkväll på agendan och småningom börjar nog vännerna leta sig hit så jag ska ta och avrunda nu. Trevlig fredagkväll på er!

Inga kommentarer: